Årsmöte 2021.

Observera att Årsmötet är delat i två delar i- det första hanterar bl a val till styrelsen medan det 2a hanterar redovisningen av förbundets finanser samt verksamheten under det gångna året.

Årsmöte del 1; Lördagen den 18 november 2020

Meeting held on Messenger.

Minutes from Meeting part 1

Ny styrelse för 2021 blir alltså:
Jesper de Ruvo, Ordförande
Thomas Berggren, Vice ordförande

Peter Klang, Kassör

Sekreterare, Peter Gibson
Sussi Wilén, Suppleant

Christian Eklander, Suppleant

Årsmöte del 2; Lördagen den 1a februari 2021.

Plats: Ej bestämt ännu / Online

När: Lördag den 30e Januari kl 15:00

Här med avslutar vi ett svårt och annorlunda år. 2020 blev allt annat än som planerat. SSA lyckades trotts allt genomföra både Winter Classic och SM. All internationellt tävlande blev inställt. Arbetet med sponsorer och event blev mycket svårt då ingen gick att planera eller utlova. 2021 kommer bli ännu ett utmanande år då VM i El Salvador är preliminärt utlovat men ännu inte öppen för anmälningar.

We end a very challenging and different year. 2020 did not turn out as planned. However, SSA managed to deliver Winter Classic as well as the Swedish Championships. All International competitions was cancelled. The sponsor work and events became very difficult as we could not plan, promise  or commit to anything. 2021 will continue in the same uncertain fashion. The Worlds in El Salvador has been given dates but no one can sign up just yet.

Årsredoviningen presenteras den 30 januari 2021 Klockan 15:00

Föranmäl om du tänker närvara. styrelsen@surfforbundet.se

Länk Dagordning

Länk: Ekonomisk redogörelse